Instagram fel

 
 
Det är ju inte världens undergång, men jag stör mig ganska mycket på att jag bara kan använda 3 olika filter på Instagram. Försöker jag använda mig utav något annat filter så blir resultatet väldigt rörigt, se bild ovan. Uppgraderingar av appen fungerar inte, kan ändå bara använda tre filter, ganska tråkigt i längden faktiskt..
 
Är det fler som har problem med detta? 





Amndz

Knasigt, jag har aldrig sett något liknande. o.O
För mig fungerar det galant.. Har du provat att avinstallera och ladda ner det igen? Jag antar att du har det men jag har ingen aning om vad det kan vara..

Josefine Anerland

Hade sådär förut nån gång, men idag har jag inga problem!

Svar: Hur fixade du problemet? :)
Rebeckham

malin

fin blogg! Kika gärna in på min och säg vad du tycker! ;)

sandra

- me 2!

Isa

det där brukar hända mig också störande

EbbaBloggen

Vad konstigt, jag kan använda alla :o

Madeleine Jonsson

hmm vad drygt :( jag har inte märkt av det..

★ E D I T H ★

Wiiierd :o :/
Hoppas det ordnar sig och att dom fixar det!
Men vad ska du göra idag? ^^
Kraaam!

anna

hmm, det har aldrig hänt mig...

Av: Anna Adam - Hobbyfotograf

Tack, blev super nöjd!
Gud så söt hund, sjäv har jag inte mött på nåra problem med redigering på instagram!

Sandra

sv: Tack så mycket! Har aldrig sett det problemet :O Hoppas det fixar sig. Riktigt söt hund du har i alla fall ^^

- Caroline

Oj, sådär blir det inte för mig :o

sv; Tack så mycket! :)

Klara-Sofia

Ta bort instagram appen! Du har ju fortfarande kvar ditt konto liksom, testa det :)

Klara-Sofia

för att sedan lägga till den igen! :)

Josefin

Oj! Är det fortfarande samma problem om du tar bort appen och laddar ner den på nytt? :o

Sara

Konstigt.. Har inte det problemet på min instagram!

Sarah Persson

Oj vad konstigt!

Ellen

Gud vad konstigt! Tack och lov har jag inte stött på det problemet. Hoppas det löser sig!
sv: Visst är hon :)

Filippa

- Tack så mycket! :)

Oj, vad konstigt. Hoppas det löser sig! Har du prövat att radera appen och sen ladda ner den igen? :) Kanske till och med starta om telefonen! :)

Mickis

söt hund!, vad är det för ras? :)

Svar: Hihi hon är en Shiba Inu :)
Rebeckham

Liborius

så störande!:/

Rebecka

OMG vilken Amazing blogg! checka in min blogg för lite tips om bättre blogg! puss

L I N N E A ♡

Va surt!Men du kan alltid testa att ominstallera appen! :)

Ps. Var gärna med i min veckans blogg! ♡

Liinn ♥

Ser det ut så där när du har publicerat bilderna också? :0 har aldrig hänt för mig att det blir så där :0 <3

Bea

Låter jättekonstigt, hoppas att det löser sig tillslut!

Ida

Konstigt, det har jag aldrig haft problem med...

emelie

oj va kontiskgt :S
prova ta bort appen och ladda ner den igen :)

Emelie Petersson

hade det tidigare idag!

Hanna♥

fin blogg och skitsöt vovve

snie.blogg.se

inet varit med om! provat avinstallera o installera om?

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

jossan

Men va konstigt det ser ut! Tråkigt!

ida munther

hahha det där har hänt mig så många gånger, bara att vänta till lite senare ;)

jennifer

Men vad störande :O

ZOOFIE

Men vad knasigt! :o Det kan ju faktiskt vara något fel i din telefon eller så :/ Har aldrig sett detta tidigare. Har du testat mejla Instagram med detta?

Ha en fin helg, kram!

Kimmey ~ Kung varje dag

Skumt. Har aldrig sett detta tidigare. Hoppas att det löser sig med någon framtida uppdatering eller så :o

My

Allt bra?

Fotograf Annie

Jag har inte det problemet med instagram, segt att ha det :/ Jag har bara problem med att jag måste logga in nästan varje gång jag ska gå in på instagram... :P

Svar: Tusen tack :D

Fanny Saarela

(har aldrig fått så, men det löser väl sig av sig själv du kan du testa att instalera om appen! :3)

Jag såg att du har kommenterat min blogg, nu vill jag bara meddela att jag byter blogg! Du följer väl med?
Nya bloggadressen: http://saarelas.wordpress.com

Kom ihåg att följa min nya blogg på bloglovin om du följde min gamla! :D

Malin

Sv: Tack vad glad jag blir!
Hoppas att det löser sig med din instagram. :/

malin

skumt ?!
vilken fin vovve!! finskspets ser de ut som?

Svar: Nej hon är en Shiba Inu men många blandar ihop det med finnspets ;)
Rebeckham

Erika - fotoblogg

Så störande.. Har aldrig hänt mig så kan inte hjälpa dig heller :(

Originalet

Uppdatera instagram bara så försvinner det!

Amina

Haha oojj!

Annster

Konstigt :/

Fanny Lind

Gå in på inställningar och välj bort instagramkamera och välj istället telefonenskamera. :) Det var sådär på min förra telefon!

natalie

vad konstigt :O

Anonym

Skumt! Det har inte hänt mig :o

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

det har aldrig hänt mig :o

Josefine Anerland

Söt blogg! Välgjord och snygg!

Kajsa Johansson

nej vad tråkigt :( hoppas att det funkar snart igen!

Anonym

tänkte skaffa instagram men hur fungerar det, vet du?

Svar: Ja man lägger ut massa bilder på sitt konto, och ser sina vänners bilder.. Enklaste sättet att förstå är genom att skaffa det. Du kommer fastna för det direkt, jag lovar! ;)
Rebeckham

fröken elin

Men gud vad konstigt, man vill ju gääärna kunna använda fler filter :O

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback