Melodifestivalen 2013

 
Jag sitter bänkad framför Melodifestivalen, det ska bli spännande att höra alla årets bidrag!
 





Sara Ekman

Jag tittar inte ikväll :)

Areyanna

Hej! Kul! Naa jag hinner nog inte titta idag tyvärr=/ Får bli en annan gång=) Ha en fortsatt fin kväll! kram

★ E D I T H ★

fin blogg, allt bra idag? :)
kraam!

Madelene

Jag såg :) Tyckte inte att de var någon vidare bra låt :P

Knep & knop

Vem va din favorit?(:

EMMAS!

nästan alla var dåliga haha x/

Sarah

Ja kolla me :)

Annika Soulcityguide

Jag var och festade i Köpenhamn så det blev ingen mello för mig... :)

linnea

jag missade det :)

Cassandra Lagermark

jag ville bara se yohio för att se hur han var ;D

johanna

jag tittade på det, tycker faktiskt det var rätt bidrag som gick vidare !:D

Dragana

Det följer jag inte alls i år! :P

Sriwanna Salomonsson

Det var riktigt kasst tyckte jag :(

Helen

Tack så mycket söta du :)

Jag missade första delen men ser väl resten med lite flyt :P

Hanna

Jag tittade! :)

Nelly

Jag tittade men tyckte inte att bidragen var speciellt bra. Men som tur är finns det ju alltid ögongodis, Danny !!!

Ida

jag tittade, men tycker att startfältet var dåligt ;p

Johan

Jag hittade ingen komentarslänk, men direktlänken funkade ju bra den med. Det kanske är meningen att man ska gå in där? :)

Vad tyckte du om låtarna i lördags då?

SV: Ja, den är riktigt bra! Som jag skrev, mäktig på något sätt :)

Svar: Hmm vad konstigt. Det ska finnas en kommentarsknapp längst nerpå inlägget i högra hörnet. Prova tryck på F5 om det ser konstigt ut..:)
Rebeckham

Filippa

Åh vad mysigt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback