Mina Favorit Serier






Emelie

En annan riktigt bra serie är Grey's Anatomy, om du inte har sett den! Världens bästa serie! :)

Händer i helgen? :)

Jenny Erlandsson

OC är nog bästa serien och 90210 är så jäkla grym :D

Isa

OC är bra:)

lina

så bra serier:)

Hanna

Åhh O.C! :D

˟ Photospiration

Älska OC och 90210 :)

Svar: Tack så mycket :)

Olivia Gonzalez ♥

Har bara sett Glee, men ska nog kolla in dom andra också ;) Superfin blogg förresten!

cassandra gigel

älskar dom tre sista :D

tessan

Åhh glee är bästa serien!

Sv: Jaa legend han är!
Kram :)

Merima

Åh älskar Glee, världens bästa serie! :)

Linnéa

favorit glee karaktär?

Fani

oc är en grym serie håller jag med om :) dock höll det inte riktigt måttet de sista säsongerna tkr jag.
mina favoritserier är greys anatomy, desperate housewives, how i met your mother och new girl bland annat!

Linn

Fin blogg :D

Alexandra - Pysselmaniker

Serier är hur bra som helst! Gillar verkligen de som är välgjorda, där man får följa hur karaktärer växer. Och det är så lätt att bara ta ett serieavsnitt på kvällen, det blir en skön nervarvning. Vår bokhylla har fyllts upp ganska bra med serier i varierande genre :) House skulle jag gärna vilja få in i den samlingen.

Becka [fotoblogg]

Åh, Glee är så bra. :D

Mia Forsberg

åh house är riktigt bra :D

sommarblom.blogg.se

The O.C <3<3<3

Nathalie Tegelstam

Min favorit serie just nu är The Vampire Diaries, har du sett det? :)

Michaela Magnusson

Du har bra seriesmak :D
- Jaa visst är dem! :D

Sandra Leone

Åh glee är bara så himla bra.

Sara Ekman

Jag har hur många favoritserier som helst :)

Areyanna

Hej! Oc var länge sedan jag såg men house ser jag gärna=) Händer idag? Sv: Ja=) KRAM!

My

Hoppas du får en bra dag! :)

Sofia

massa bra serier :D

GeMina Arts

Åh älskar House!!! :P

ann-sofie

gillar serier, eller vissa i alla fall, men ändå orkar jag aldrig se klart en hel säsong. Enda serien som jag sett mer än en säsong av är O.C, annars brukar det bli max 5-10 avsnitt :)

♥ LIVELY ~twinflowers~

Åh jag ÄLSKAR House!!

zaida

glee är så bra!!

Cassandra

OC och 90210 är så sjukt bra!! :)

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack :)

Jag älskade OC utöver det har jag sett hela Bones och det är nog det ända haha.. Nu ser jag på The mentalist :)

Ida ♥♥

ÅH 90210 världens bästa ever <3333
ska kanske börja kolla på the O.C. det verkar vara bra! :)

Sv: hihi tack :D

Dooora

Jättebra alla! Älskar serier!
Just nu är jag helt addicted to Supernatural! :D

Nadia

Åh, House och Glee är ju hur bra som helst! :D

ida munther

HERREGUD ÄR VÄRSTA GLEEK, glee (och några andra serier ) är typ mitt liv :)

J O Y ▲

Åh OC & Glee är grymma serier!

Matilda Wikblom

House är så bra, längesen sist jag såg serien :) O.c är verkligen den bästa serien som gjorts, i högstadiet var helt upsessed med den :D

Kajsa Johansson

House är riktigt bra!!

lina

hoppas att du haft en bra helg:)

Coumba

Älskar House den är så rolig ibland! :P

Celine

Åh jag älskar Glee men jag har ingen aning om vars jag kan titta på de nyare avsnitten för dom finns inte på swefilmer, :(

Mikkis

Vi tittar på samma serier. sjukt bra allihopa! och fin blogg! :)

Malin

Åååh, älskar O.C! Har också alla säsongerna, och man tröttnar verkligen aldrig! :D

Rebecca

90210 är så jäkla bra !!

Sannafia

Oc är verkligen jätte bra men det är synd att en viss person dör!

Linn Bank

Åh älskar glee!! Man blir alltid så lycklig av serien!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback