Pitch Perfect

Var på förhandsvisningen av Pitch Perfect igår, och den var precis i min smak. Musikal, komedi (sjukt ful humor) och med en gnutta romans! Det bästa med filmen var ju såklart humorn, I love it! Brittany Snow och Rebel Wilson var mina favoriter. Men även Anna Kendrick gjorde ett bra intryck på mig, har ju bara sett henne i Twilight innan..
 
Men jag rekommenderar denna film till alla som gillar störda komedier och musik. It's aca-perfect!
 





molz

HAHAH ÄLSKAR DEN FILMEN!

♫♪ sandra T

kul med filmtips :)

PrinsessaVanessa

kul :D har inte sett den ännu.

Liinn ♥

Den verkar bra tycker jag! :D

Sara Ekman

Den såg jag i höstas. Tyckte dock inte alls den var bra.. :/

CATHERINE | bananflugan

åh jag älskar den filmen!

Angela

en bra film som man SKA se om man vill ha ett gott skratt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla:)

Kul med förhandsvisning!

basebollivet.blogg.se

Hahahaha jag älskar den filmen! :)

Emelie -Tävling på bloggen-

Oh kanske man ska se den :D

YASHA

Den kanske man skulle ta och se :)

Sandra

Låter som en film jag skulle gilla :D får hålla utkik efter den!

Sv; Visst är dom för söta? :D aw.

Är det du som har gjort din bloggdesign?:) Den är riktigt fin!

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra :)!
Yes jag har gjort designen :)
Rebeckham

Malva Nyström

fin blogg! (:

caroline

Verkar bra ju :)

MADDISENJ

Kul med förhandsvisning

Daniella

Härlig blogg tjejen! Hur är det? :)

Kram

I D A ♥☺

Åh den måste jag se :)

Sv: hihi ja supergott !:D

Helen

5 av 5 då bör ja försöka se den :D

Sarah

Najs me en så bra film :) Den kanske man borde se då :)

Kajsalisa

Vad fin design du har!

Michelle Osein

bra film!

Malin Wederberg

Tack för tipset ^^

Annika A

Vilket bra tips! :)

WhoIsThis

kuuul med tips :D tackar man för

Popkungen

FIN BLOGG. :)

Maddää

Hm, kanske värt att se den :D När kommer den ut på bio?

Marja - Baka Sockerfritt

Kul att få lite tips, då jag älskar att gå på bio! kanske tar och ser den då :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Ville gå på den förhandsvisningen men missade!
Kul att filmen var bra :D ska nog se den senare!

CaiCais ~

Fin blogg! Hur mårs det? <3

Wilma

Vilken grym blogg du har, hoppas att du får en toppen kväll. Kramar!

Moa

Jättefin blogg :)

Frida Matsdotter

Åh den har jag sett! GRYMT bra! =) Man vill gå på College efter att ha sett den!

//Frida
Hälsa o träning www.matsdotter.com

Clara

Alltid kul med filmtips!

Em

Alltså den här filmen är helt sjukt bra. Skrattade mig igenom hela typ. Älskar Rebel Wilson och hennes helst störda skämt.

Helt klart en sevärd film som jag kommer att titta på fler gånger (:

jacquiline

Måste se den!

Fotograf Ellen Karlsson

den filmen är riktigt bra!!

Mariie

Åhh jag måste verkligen se den!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback