Berättelsen om Pi

 
För första gången så blev jag inte missnöjd med 3D effekterna, det kändes som en perfekt 3D film. Tycker att historien var annorlunda från många andra och miljöerna och naturlivet var väldigt vackert, vissa saker var som taget ur disney filmen "Fantasia". Fantasifullt, mystiskt och vackert. Det är mycket på grund av just detta som jag tycker att Berättelsen om Pi var så bra!
 
Och jag gillar att dom i slutet av filmen gjorde om historien lite så man fick lämna lite åt fantasin, klura ut själv vad som egentligen hände.





EMMAS!

den är jätte bra:D

lina

nu blev jag sugen på att se den:)

A N G E L I K A ♡

Har hört att den är dålig, men vad bra, nu vill jag se den :D

Kollade runt i bloggen, gud så söt du är!♡

Skulle du kunna lyssna på min cover?
Skulle betyda världen!♡

WhoIsThis

ååhh ska oxå se den :P

Nelly

Har funderingar på att se filmen, och nu blev jag ännu mer sugen på det ;P

Sarah

Va kul att du tyckte att den va så bra :)

elin

otroligt välgjord, men tyckte att handlingen var lite tråkig :/

ELIN

låter as spännande! vill se den :)

anniepiie

många som säger att den är bra! :) kommer den ut på film i 3D oxå så ska jag nog köpa den sen! :D Kram

Caroline

tyckte med 3d effekterna var jättebra i denna film!:)

sv; haha ELF var verkligen en störd film! men kul;p

Lina

den vill jag också se!

jacquiline

måste se den! :D

Alice Oscarson

Har inte sett den, men den verkar jättebra så kanske får ta och se den? :)

Sriwanna Salomonsson

Den vill jag också se :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback