David Bowies Comeback

 
Efter ungefär 10års uppehåll har nu David Bowie meddelat att han kommer att göra en comeback, och släppa ett nytt album som heter "The next Day", skivan kommer att släppas den 11 mars 2013. Det är enligt mig väldigt roliga nyheter eftersom att jag tycker han är en fantastisk artist och musiker, hans musik har betytt mycket för mig genom åren.
 
Tidigare i veckan så släpptes singeln "Where are we now"
Det verkar vara i samma stuk som förr, vilket gillas mycket.. Ni kan läsa mer om detta här >>LÄNK<<





Nelly

Vilken bra låt och roligt med comback ^^

anniepiie

Kul med combacker! :) Bra låt oxå!!! :)

amanda

Dagen innan jag fyller år.. Bra timing. :)

anna

kul med comeback :) och bra låt!

elin

så roligt :D

Cenedra

Hej, fin blogg! kolla gärna in min ganska nystartade blogg! :) http://cenedralundblad.myshowroom.se/

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback