Im sick


Min pojkvän kom hem häromdagen och sa att han hade ont i halsen.. Och jag blev sjuk dagen efter, verkligen inte vad jag behövde just nu! Orkar knappt titta på tv, det här suger!!! Och att det är halv snöstorm ute gör inte saken bättre. Det är såna här dagar man önskar att vovven kunde gå på låda.

Förkylning och mensvärk från helvete, måste älska livet..





Karin O

Fydå, krya på dig!!

Sara Björk

Krya på dig! =)

Emma

Åh så nöjd vovven ser ut att vara :)

linda

Svar. Tack snälla! Krya på dig. Börjar också känna mig hängig :(

Emma - ung mamma till Hugo

Ursch, krya på dig/er!! Hade lika samma veckan plus en sjuk unge att ta hand om.. Zz. Kram!

ELIN

åh vad söt! :)

anniepiie

krya på dig!!! ♥

Sandra Rosén Dahlgren

Fin bild och söt vovve! Hoppas att du kryar på dig!

christella

Du är sjukt fin!
Haft en bra dag? :)

18 ÅR, GIFT, MAMMA TILL HUGO & LILLEBROR I MAGEN.

Vad mysig din hund ser ut, jag har det på tungan men tycks ha tappat bort det. Vad är det för ras? Är det finnspets?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback