Justin Bieber

 
För exakt 3 år sedan så skrev jag om Justin Biebers för första gången, och jag hade utsett låten One Time till Årets Låt..
 
Hur som helst, jag och min pojkvän hade inte blivit tillsammans då vi var bara på G och han var så jäkla söt för han spelade in sig själv när han sjöng Justin Biebers låt One Time och skickade som sångogram till mig, bara för att det var min favoritlåt då. Naaaw världens bästa!? Han skäms som f*n för att han faktiskt ställde upp och sjöng låten. Har kvar inspelningen och allt!
 
 Det firar vi med min nya Bieber favoritlåt!





Marie - Fotoblogg

Han är helt klart snyggare nu! :)

inthearena.blogg.se

aldrig förstått hysterin över killen. tror han sjunger men vet inget mer.. :P

Svar: nej jag förstår inte heller hysterin, men jag tycker att han är duktig på att sjunga :)
Rebeckham

danten89

Coolt =D

Emilia

Haha oj snacka om förändring!

Sandra

Men ååh så sött av honom :D

Beatrice

Jätte sööt header :) hur länge har ni vart tillsammans?:)

Svar: Tack så mycket, vi har varit tillsammans i 2 år och 2 månader :)
Rebeckham

sofie▲

så himla fin blogg! kika gärna in hos mig och lämna en kommentar, kram.

Sara Ekman

vad gulligt! :)

merei

fan vad gulligt!

Johanna Burvall

så SNYGG och bra!

MADDISENJ

det har hänt en del med honom :p

Jennifer

Gud vad gulligt av honom ^^

Nelly

Haha aw, så sött av din pojkvän! ^^

Sarah

Va gulligt av honom o sjunga för dej :)

WhoIsThis

i hollywood blir man ju baraa snyggare med åren ;)

ELIN

åh justin!

vad söt som sjöng låten för att det va din favorit :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback