Nytt köksbord

Jag har tjatat på min sambo om att vi ska skaffa ett nytt köksbord hur länge som helst nu.
Men ingenting duger för honom, för allt är alldeles för dyrt. Och jag håller med, bord är väldigt dyrt.
Fast det här nya bordet fick vi för bara 1600:- via blocket! (Inklusive stolar). Ett riktigt kap!
 
 
Kan ju även visa min nya prydnad i badrummet, den är väldigt enkel men den lyfter upp rummet lite extra.
Fick den i julklapp av pappa och min låtsasmamma Lena!
 
 
Hiss eller Diss?
 
 





anna

så fint med det nya bordet och stolarna :)

Anniepiie

Hiss såklart!! :) visst är det dyrt med bord! Var iväg igår och kollade om finbord och stolar till vardagsrummet, hittade ett för 5900 på rean. Först kom säljaren med ett förslag på ett som kostade 10.000 och tyckte inte det var så farligt för det var naturmaterial eller vad han snackade om!:p who cares liksom!? men men, erat för 1600 var ju verkligen ett kap!! :D kram

Anonym

blocket är bra! har du sätt vårat matsalsbord:) finns i kategorin min lägenhet. det köpte vi på blocket för 5000kr

EMMAS!

snyggt:D

Nelly

Vilket fint bord och bra pris! ^^

Liza Johansson

det blev riktigt snyggt!

Ellen

fint!

Caroline

hiss :D superfint!

Julia

åh vad fint bord, vill också ha nåt liknande sen!:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback