Baksmällan 3


Egentligen så tycker jag inte att själva filmen i sig var dålig, men den var ganska olik dom andra. Den hade inte riktigt samma stuk som dom två tidigare filmerna. Slutet var det bästa i hela filmen. Jag tycker fortfarande att baksmällan 3 är värd att se dock. Den var rolig och hade sina moments.





Nelly

Håller med dej helt - filmen var absolut bra, men tyvärr inte lika bra som de två föregående :/

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vilken av dom filmerna är roligast?:) Jag har sätt alla förutom 3:an :)

Svar: Tack :D

Svar: Jag tycker ju självklart att första filmen är bäst ;)
Rebeckham

snie.blogg.se

måste se den =)

Johanna ♥

Borde med se den :)

jossan

Man kanske bör se dom två andra filmerna först då alltså? :)

sv: Ne men så kan det vara, man kan inte tycka om allt haha :D Jo visst ser det gott ut :)

Lina S

Ska oxe se :)

Jasmine Lundvall

Måste se den :)

rememberthiis.blogg.se

Måste se den nån dag :D

lena lindroth

Åhh den måste jag se :)))

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback