Fast and Furious 6

Var och såg en riktigt grym film igår. Jag kommer helt klart se den många fler gånger! Och det är kul att dom lyckas få ihop storyn så bra, med tanke på den lilla twisten som dom hade med, som dessutom inte alls var förutsägbar. Jag blev ganska förvånad över själva handlingen ändå.
 
Åter igen, detta var en riktigt bra film och jag rekommenderar verkligen fast and furious! Så om du inte sett filmen.. se den!!





Nelly

Så roligt att filmen var bra :) Haha, har själv inte sett en enda Fast and furiousfilm x3

Elina

har inte sett någon Fast and furious film, borde nog se eftersom dom verkar grymma! :D

Amanda

Vill också se den :)

En flicka som är stark

Åh den måste jag se!

Amanda

Bra tips!

Ellen

Har inte sett någon av dem faktiskt!

sara

Jag älskar dom filmerna och jag tyckte 6:an var skit bra, kommer lätt se den igen! :)

Liuza

såg den jag med, SÅ bra :D

Clara

Måste se den!

Tanja

Bästa filmen Ever!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback