118 800 - Vilken kändis är du lik?

Efter att ha sett så många som mms:at in bilder på sig själva till 118 800 och frågat vilken kändis dom liknar, så blev jag också sugen på att prova! Snacka om grupptryck.. Dyrt grupptryck. Haha.
 
 
Fick iallafall att jag var lik Hilary Duff som svar. Håller inte riktigt med.
Men jag blev ändå småglad med tanke på att Hilary var min stora idol och förebild när jag var yngre. 
Och ville så jävla mycket ha hennes utseende, hon är så vacker och naturlig på nåt sätt!
 
 
Har ni provat? Vad fick ni för svar?





Hästliv - Linn

jag var lik beyonce :P 

Natalie Salazar

snygg Bild på henne :)

måste vara grymt kul att jobba på 118 800 och svara på sånna frågor haha :D

Liene

Tack så mycket :)

haha kul med såna tester. Ibland kan man bli glad, ibland arg, nää men haha. Har gjort sånt förut och det stämde inte :P

Evelina

Kul :) Undrar vem jag skulle vara lik..

Fanny Sahlin

Jo ni påminner om varandra faktiskt :) Har själv inte testat men ska kanske göra det? Kul

Helena

Söta är ni båda två och vissa likheter har ni allt! Jag har aldrig testat och det låter lite småkul:)

DIANA ÖSTERBERG

oj, du är verkligen jättelik henne! :)

Rebecca

Hej hur är det? :)

Julia

Får man ett så utförligt svar? :D Då måste jag nästan också prova. Aldrig fel med komplimanger ju :) Och jag ser också likheter mellan dig och Hillary Duff. Kul! :)

fröken elin

Lite lik henne är du ju fan :D

Michaila - träning, hälsa & studentliv

Hon är väldigt fin och naturlig tycker jag :)

Amanda

Ni är jätte lika tycker jag! :)

Julia

Ni var lika! :)

jacquiline

du va lite lik henne!! :D

Elaine

Jag håller med dig om allt angående Hilary. Hon var också min stora förebild för någranår sedan. Jag fick också höra att jag var lik henne men det tror jag var för att folk ville vara snälla mot mig x) haha

Elaine

Jag håller med dig om allt angående Hilary. Hon var också min stora förebild för någranår sedan. Jag fick också höra att jag var lik henne men det tror jag var för att folk ville vara snälla mot mig x) haha

sandra

hon e så fin (Y)

Fröken H

Har inte provat själv. Tycker du är lite lik dock, så det var bra jobbat av dem!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback