Ny Design

 
Har nu suttit och petat och pillrat bland koder och bilder hit och dit, och timmarna bara flyger iväg.
 
Hur som helst så vet jag inte om jag är nöjd med resultatet på min nya design, vad tycker ni? Ska jag byta tillbaka till min förra? Kommer nog sitta i någon timme till och koda, är lite småsaker kvar som jag stör mig på. Hihi!





Maria

Gillar den nya designen mer :)

isola

jag tycker det blev skitsnyggt! :D

amanda

jo fin var den, roligt med ändringar :)

Sara Ekman

Älskar lila, så denna är bättre :)

Matilda Wikblom

himla fint!

Fanny Sahlin

Fint! Så duktig du är på design. Gör du designer åt andra?

Svar: Hihi så duktig är jag inte, tyvärr. Men lite kan jag allt ;).. Jag kan inte göra så avancerade saker, men det beror på vad du är ute efter för slags design? Det går ju att fundera över :)
Rebeckham

lina

så fin de blev:)

claudia

Fin blogg, skulle du vilja göra bloglovinbyte eller länkbyte? Kram och glad påsk! :D

Elin

fint!
sv: ja roligare än skolan iaf!:)

michelle

gud så söt hund!

Lisamarie

tyckte den var fin jag:)

Mira

Åh du är ju begåvad! Du gör sjukt fina designer! Säljer du designer? ;)

Fanny Sahlin

Sv: Det är egentligen inte så mycket utan mer en enkel header med mitt namn bara och sen kanske lite småjusteringar som snygga kommentarsfält (som du har) och ha länkarna/kategorierna där uppe istället för på sidan :) Jag är ganska trött på min design, har haft den så länge haha.

Kram!!

Natalie Salazar

alltid härligt med lite blogg ändring :)

fröken elin

Den här var jättefin :D

Ida

Vad fin den blev!

Ellen

Den nya ser jättefin ut!!:)

linda

Den var fin. Kul med förändring!

Sandra

riktigt fin!
sv:tack så mycket! :D

F R I D A - M A R I A

Väldigt snygg, om du frågar mig! :)

Nelly

Att lägga in ny design är verkligen tidskrävande :/
Men jag tycker att det blev väldigt fint! :D

Rebecca

Jag är likada när ma ska ändra deignen, blir aldrig nöjd^^ Men jag tycker du ska behålla designen:) Har du gjort bakgrunden själv?:)

Pam-RandompiecesofaMind

designen e jättefin..=)

Kajsa Johansson

Fint det blev! Alltid kul med lite ändring :)

Helena

Den nya designen är jättesnygg!

tove

Jättefin :)

Areyanna

Hej söt:) Lovely din nya design:)

Josefine Anerland

Supersnyggt!

Linn

Den nya ser jättefin ut, färgglad och positiv. Och så är det ju kul att byta lite då och då. Omväxling förnöjer, i alla fall vad gäller bloggdesign :-)

Josefin

Sjukt snyggt och gillar bakgrunden ;)

HANNA

den blev superfin! gör du gratisdesigner? isåfall är jag intresserad! :)

Mau Z

Supermysig blogg, och skitsnygg design! :D

Olivia

fint!

Svar; Tack så jätte mycket, vad glad jag blir :)

Elle

jätte gullig header! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback