Robin Stjernberg

 
Lägger upp detta lite sent, men ändå! Jag hejade på Ulrik Munther, men jag är absolut inte missnöjd med årets vinnare heller. Robin förtjänar att vinna, bara hans ansiktsuttryck efter beskedet gör ju honom till en värdig vinnare, jag blev rörd över att han faktiskt blev chockad och mållös över att han faktiskt vann. Bättre än vissa andra som tar allt för givet och tror att dom är störst bäst och vackrast. Grattis Robin!!





Pernilla

Ska bli skoj att se hur långt han kommer i tävlingen i maj :)

Ida

Heja Robin!

Frida A.

hejade också på Ulrik men tyckte att Robin var en värdig vinnare! Han såg så glad ut & han verkar vara en så otroligt bra person!

Annika

Jag gillade inte Robin, tål inte det där skriket i låten :O

POOS

Jag skrek av lycka! :D Så grymt!!

Carmelas

Robin var verkligen en värdig vinnare! :) Ulrik var ju också bra :D

Sv. Mmm! Allt bra? Kram!

Isabelle

Jag höll på Ulrik jag med (: Blev lite besviken när Robin vann faktiskt, fast han var ju duktig ^^

Sara Ekman

kul att han blev så chockad, gulle! :)

Emi

Åh jag tycker typ precis samma som dig :o

❤ W I L M A S A B I N A ❤

Sv; Visst var dom! :)
Åh Robin var grym!!

Angus

Jag hejja på Robin :)

mathildahansson

ha en bra kväll! :D

Lotta

Heja Robin! Hoppas det går bra för honom i maj :-)

Emma och Mikaela

Älskar hans låt!:D

Charlotte Andersson

Håller med dig! Han var verkligen värd denna vinsten. Nu håller vi tummarna för att det går lika bra i Malmö :)

julia

hoppas det går bra för honom i eurovision nu bara, han förtjänade visten iaf :)

Emelie♥

Jag hejade också på Ulrik, och jag är inte heller besviken på vinnaren. Håller helt med om att han är en värdig vinnare :)

soffie

här gillade vi inte alls Robin tycker han gapar för mycket !

Natalie Salazar

grattis till honom :) tror att jag hörde hans låt idag på radio :P

Dragana

Jag har hört hans låt idag... inte alls bra! :P

Elin

helt rätt vinnare! 

Emilia

Jag hejade på YOHIO, men jag tycker Robins låt var rätt bra också. :)

thegoldenyear.blogg.se

Jag tror att Robin skulle lyckas bäst i ES så är glad att det är han som vann! :D 

AAMANDAOLIVIA

han förtjänar det verkligen, duktiga robin!

sv: det var det! :)

Kajsa Johansson

grattis till robin!! han är värd det

Emelie

Jag är inte jätteförtjust i honom, tyvärr :P

ViktoriaCaroline

Hur mår du idag tjejen? :)

ebba

hoppas du får en jätte bra tisdag :)

Sandra Leone

Åh den låten är faktiskt himla bra.

Emma Mattsson

åh älskar melodifestivalen och allt som har med det att göra! :')

han är så bra! :D

Linnea

Svar: Ja det var dom verkligen!
Tycker om den låten mer och mer nu! :)

annatecknar

Jag tycker inte att låten var bland de bästa men smaken är ju som baken - delad :)

sv: Tack så mycket! :)

liborius

hoppas du har en bra dag:)

Myzaan

kul att han fick vinna :D även om det kanske fans andra bättre låtar...så var han helt klart en väridg vinnare :D

Emelie

Superfin blogg! Läs gärna min!:kr

Cajsa

Super snygg blogg du har! Kolla mer en gärna in på min och mina kompisars blogg! Vi är fyra stycken som driver den :) Kramizar från €aj$a

Eleonore- Kokboksutmaningen

Blev också rörd, var ju så härligt att se hans glädje :D

Helena

Jag håller med dig att han är en värdig vinnare. Den blicken när han blir chockad att han har vunnit var det bästa i hela programmet:)

Pam-RandompiecesofaMind

Gillar Robin & verkligen kul för honom att vinna,men han är bättre än låten^^...
Själv hejade jag på State of Drama & David!!=)

DIANA ÖSTERBERG

Han är så grym!

Johan

Jag tyckte inte det fanns några riktigt bra låtar kvar i finalen, men ja, det fanns både bättre och sämre låtar än You... :)

Johan

Jag tyckte inte det fanns några riktigt bra låtar kvar i finalen, men ja, det fanns både bättre och sämre låtar än You... Jag tyckte inte det fanns några riktigt bra låtar kvar i finalen, men ja, det fanns både bättre och sämre låtar än You... :):)

Bella

Jag hejade också på Ulrik. Blev chockad att han inte åtminstone kom tvåa.
Men Robins glädje var fantastisk att se, och när han framförde låten efter han vunnit, (när han väl kunde sjunga haha) så gjorde han det med en sådan inlevelse så låten blev riktigt bra! :)

ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Robin är helt fantastisk. Som sagt, hans chock då han vann var oslagbar.

Filippa & Talia

Hoppas du får en bra start på dagen!

Emelie

Han är verkligen duktig.

ida'

hejade också på Ulrik! men Robin är bra han med :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback