Bikinis

 
Är på jakt efter nya bikinis inför sommaren, och dom på bilden ovan är några exempel som jag är intresserad av att köpa! Det är bara lite svårt att veta vilken storlek som jag ska ha (pga operationen), just nu går jag ju bara runt i sportbh dygnet runt! Vet inte ens vad jag har för bh storlek, haha! Ångest.
 
Vilken bikini tycker ni är finast förresten?





linda

den första var snygg!

Nelly

Tjusiga bikinis - gillar den sista bäst :)

nawii

den första o sista!! :)

ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

GIllar den första bäst :)

SV: Nej det var riktigt obehagligt :/

Sara Ekman

Älskar bikinisar, har hur många som helst :D Victoria's Secrets har supermånga fina :)

lina

alla var fina:)

Karin O

Den i mitten tror jag, den hade det där lilla extra:)

josefine

den i mitten! :))

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh den till höger var superfin, dock skulle jag nog valt en annan färg om jag skulle ha den :)

Såg förresten nu att du hade förstorat tuttarna, när gjorde du det, vart gjorde du det, och hur ont gjorde det? :)

Svar: Förlåt för supersent svar. Men jag förstorade boobsen på sensia i luleå den 2mars 2013. Det gjorde ont de första 6 dagarna sen var det nästan normalt igen :)
Rebeckham

Anna Fritz

Älskar den rosa till höger!

Märta Dahlström

Den första och sista :D

EVELINA - art & photos

Hej, fin blogg :D
allt bra med dig idag?

kram

sara

Fina alla tre, men tycker dom två sista är finast men den svarta är ju mest klassisk! :)

Sara - Hold on be strong

den i mitten :)
sv: åh men visst :D
kram

mlie

den sista va sjukt fin fast den skulle vart i en annan färg :)

F R I D A - M A R I A

Så himla snygga! Den i mitten är nog min favorit!

Carro

åå vilka snygga! gillar verkligen den i mitten o den till höger!

isabella

Riktigt snygga! :)

Amanda None

Snygga, gillar nog 1an mest :)

Erica

Jag gillar den svarta mest! :-)

△ ida.

så snygga!
sv; tack! c:

Q.

2

Josefine

Den i mitten beställde jag på eBay, för mig brukar deras small passa. Men har du större boobies bör du kanske beställa en större storlek som finns eftersom asiaterna.. ja... deras storlekar kan ju vara lite mini vad gäller sånt!

Svar: Jo jag beställde den i medium. Den är på gränsen för liten men den duger :)
Rebeckham

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback