Greece

 
Jag söker som en crazy dude efter billiga resor till Grekland i september!
Har hittat en massa som passar in på mina önskemål! Det ska bli en födelsedagspresent till Emil (han fyller egentligen år i juli) men han kommer förhoppningsvis bli glad ändå. Jag längtar redan massor till september! ♥
 
Jag har tidigare varit i Kreta, Lefkas och Thassos.
Någon som varit på någon annan ö i Grekland som är att rekommendera?
 





Nelly

Det låter som en väldigt bra födelsedagspresent! :)

Cissi - mamma till 2 prinsessor

varit på zakynthos, jättefint där och stora sköldpaddor att bada med

MyzaaN

varit på fuerteventuraoch gillade det super mycket :D

Svar: Ah okej, synd att det inte var grekland haha ;)
Rebeckham

Clara

Vilken fin present!

Julia

jag har varit på rhodos, jättefint där:)

Cajsa Torres

Rhodos är helt underbart!

molly - jmphoto ♛

vad härligt!

sv: tack! ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback