Instagram bilder från helgen!

 
Var på spontanbesök till min lilla familj i Stockholm över helgen, det blev en dyr resa. Men det var så värt det! Flera månader sedan jag träffade dom ju.. Fick med mig mina converse direktimporterade från USA och så en ny mobil på det (Samsung Galaxy S3). Jag är supernöjd!
 
Riktigt mysig helg faktiskt, måste åka dit oftare.





isabella

Härliga bilder! Hade du en bra valborg igår? kram! :D

Märta Dahlström

Men det låter ju som en jättebra resa! Trivs du med telefonen? :D
Jättefina bilder ! Verkligen och jättefin blogg också :D Sååå gullligt med en liten conversesko bredvid den "stora" :D

Sv; Åh det var den :DDD

Erica

converse! <3

isabella

Fina bilder! Hoppas du får en bra fredag, kram! :D

Mikaela

fina bilder :)

ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Ser ut att ha varit jätte mysigt :) Älskar Instagram, haha.

Anna Fritz

Oh nej va gott med smoothie!

sara

Lät mysigt, och vilken söt liten tjej! :)

Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Tack så mycket :D

Vad sööt!

Kaffehörnan

Vad bra de var värt de

alice

gud va söt liten tjej :)

Sanna

Vilka supersöta skor!

Michelle

Söta skor! :D

Emi

Aww vilka söta bilder :)!
sv: tack så mycket :)

Julia

så söta bilder :)!

youngwoman

exakt samma mobils som jag nyligen med köpt! jag e också super nöjd! haft en bra dag föresten?

youngwoman

exakt samma mobils som jag nyligen med köpt! jag e också super nöjd! haft en bra dag föresten?

Ellen

Vilken sötnos!
sv: Tack :)

Kajsa Johansson

vad sött med de små och stora conversen :')

Amanda

Så fina bilder! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback