Träning

 
Jag känner mig så jäkla taggad över träningen, nu satsar vi stenhårt. Känns så roligt att börja igen, det gäller bara att ha viljan, och det känns verkligen som den finns hos mig nu! Vill börja ta hand om mig själv och min kropp. Måste börja dricka och äta regelbundet, det är är något som jag har problem med. Kan gå hela dagar utan att dricka och äta. Men nu ska det bli ändring.
 
Tillbaka på gymmet efter 3 månaders uppehåll! Härligt!
Har ni tips på bra träningsmat så släng iväg en kommentar!





Johanna ♥

Åh vad kul, hoppas det går bra :)

Hamdi '

Vill också kunna träna :p

Linnéa

Kör på! Jag har precis börjat att träna regelbundet, och det är faktiskt ganska kul :)

Sandra

Vad kul! Jag gillar också att sporta även om det oftast bara är joggning

TOVA

så fin blogg!

kaffehörnan

Vad skönt de låter

Anna

Härlig inspo!

Sara Ekman

härligt! :)

inthearena.blogg.se

gymmet är mitt andra hem :p

Linn

- härligt! jag gymmar 4 dagar i veckan ungefär (men rider nästan varje dag). det är härligt med träning :D

Ida

Åå vad kul!

sv: Ja:D

Jenny

Åhhh hejja dig! Jag har precis joinat ett träningsprogram med fokus på att tappa vikt genom löpning som håller på i nästan två månader. Dock så vill jag endast få bättre kondis (ser det som en bonus om jag tappar nåt kilo). Så kul att känna sig motiverad! Lycka till! :D

jossan

Heja,heja :D

Erica

Låter som en jättebra idé! Det är något som jag också borde ta tag i...

malin

så skönt när man kommer igång med träningen igen efter ett långt uppehåll :D

Ellinor

Jätte fin blogg!
haft en bra dag? :P

TessDea

Fin blogg!

linda

Duktigt tjej! har också kommit igång med mitt nya liv!

sara

härligt! :)

Cissi

Härligt! Lycka till!

Amanda

Härligt med träning! :D

tanja

Var precis ute på en joggingtur men idag hade jag ingen vidare ork! nya tag i morgon :)

Olivia

åh vad härligt! måste bara få motivation..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback