Visste du att jag..

 
             
 
  • Innan jag ska sova så räknar jag alltid hur många timmar det är kvar innan jag ska gå upp.

  • Ibland så tycker jag att jag ser bra ut när jag ser mig själv i spegeln, då tar jag ego pics, men ser förjävlig ut på fotot. Varför?? Blir så less. 

  • Jag tycker att jag har väldigt fula vader.

  • Jag tål inte ljudet av frigolit, det är världens äckligaste ljud. Kan börja gråta för jag inte står ut av ljudet. *RYSER*  













molly - jmphoto ♛

Känner igen mig detta, haha!

sv: jaa jättehärligt, åh vad kul! ^^

Mikaela

Haha det där med att räkna timmarna när man kan gå upp känner jag igen mig på! Haha gör de varje kväll :D

Carro

hahah jag känner SÅ igen mig med fotandet!!

Kajsa Johansson

Jag räknar med timmarna haha ;)

LORISSA LOVEBOMB

Jag räknar också timmarna, och jag har också fula vader :)

Nelly

Rolig fakta om dej :) Men tycker inte du blir dålig på bild!

maria eek

Det brukar jag också alltid räkna :)

mlie

de två första passar in på mej med X)

Emelie

1:an gör jag också alltid haha ;)

Helena

Jag håller bara med dig om sista punkten om frigolit. Du är så fin på foto!!!

linah brown

haha dom första två stämmer oxå in på mig xD!

Linnéa

Håller med om egobildgrejen, händer mig alltid... :(

Var gärna med i veckans blogg! Första gången jag har det på min blogg. http://makeupbylinnea.blogg.se/2013/may/far-se-om-nagon-vill-vara-med.html#comment

Dana

Gör också alltid 1:an haha

Emme

Åh ljudet av frigolit är bara såå äckligt :o

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback