Hundvakt

Vi fick vara hundvakt åt lilla Alfons (schnazuern) idag, det gick jättebra.
Är ju lite tråkigt att våran Bowie inte vet hur man leker med andra hundar, hon är så himla försiktig och bara tittar på. Knäppis!
Men vi får försöka hitta någon bra hundkompis till henne så kanske det kommer naturligt.
 
Det var inte det lättaste att fota dom här två utomhus. När den ena tittar in i kameran så är den andra och håller på med annat, och koppel överallt.
Jag avundas dom som faktiskt klarar av att fota djur! ;)

 





ViktoriaCaroline

Oj har ni så mycket snö alla redan? :O

Svar: ja tyvärr så har vi ju det :P
Rebeckham

Linda

Va söta.

ViktoriaCaroline

Här har inte snön kommit än, men jag längtar super mycket efter snön! :)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; JAAA det är så gott!

Jag tycker det är charmigt med lite "fail"bilder bland alla perfekta ^^ det visar bara att fotografen också är människa haha ^-^

Nelly

Nyckelordet för bra hundbilder är godis ;D
Vilken söt schnauzer ^^

Henrik Olsson

Vad fina vovvar :)

SARA ♥

Vilka söta hundar! Grymt fin blogg du har också :)

Tezzo

Så söta! Hoppas att du har haft en underbar dag!

Susanne

Det var bra bilder tycker jag..Svårt det där med kompisar. Vissa leker de jättebra med..och andra funkar det inte alls..:)

Amanda [SPONTAN]

Söta bilder :)

MATILDA

söta vovvar =)

♡ Hanna Andersson ♡

Så fina bilder!!

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)
Kram

Tigerhonan

Fina bilder :)

hanne aasa

oj så söt :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback