Prisoners och Hunger Games: Catching Fire

 
Alltså jag tyckte ju att den här filmen var väldigt bra och spännande egentligen. Men den var alldeles för lång, jag kunde inte sitta still. Blev bara jobbigt att sitta där i salongen och härda ut ungefär. Jag somnade faktiskt till under filmens gång.. Om dom hade kortat ner filmen till ungefär hälften så hade den varit kanon! Bra story förövrigt. Prisoners får 3/5 Hallon.
 
 
 
Jag tycker att Jennifer Lawrence spelar sin roll helt fantastiskt, hon får iallafall mig att känna det hon känner. Ilska, förtvivlan, ångest, styrka och svaghet på samma gång. Det kanske bara är jag, men jag blev väldigt känslomässig flera gånger under filmen. Väldigt bra uppföljare!
Hunger Games: Catching Fire får 4/5 Hallon.
 
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 6235147352





amaliaas.blogg.se - drömmande fotograf

catshing fire ska ha 5/5 lätt, bästa ju!!!! ;)

är besatt!

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vilken är din favorit film?:)

Sanna :D

Catching fire, so good! ^_^ Fast böckerna är mycket bättre :'3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback