7 åriga Poppy fick bröstförstoring i present

Sarah Burge är känd för att vara en levande Barbie docka. Och hon har varit i spotlighten många gånger. Men förra året så gav hon sin 7-åriga dotter ett presentkort hos en plastikkirurg i födelsedagspresent, så att hon ska kunna operera sina bröst när hon fyllt 16 år (då när det är lagligt att operera sig)... Och det var faktiskt dottern Poppy som önskade sig detta i present. Sarah har ju hjärntvättad henne, det är helt sjukt! 
 
Hon har även lärt Poppy "pole dancing", och ioförsig behöver inte det vara dåligt. Det är ju även en väldigt effektiv träningsmetod. Men faktiskt så tror jag inte att det endast är träning som är syftet i detta fall.. 
 
 
Vad tycker ni om detta, är det verkligen ok? 





Johanna

nej det tycker jag inte är okej faktiskt :(
barn ska vara barn, barn ska inte ens ha tankar på att plastikoperera sig! Det är ju bara hemskt alltihop!
usch..

Ann-Ki

Jag slutar aldrig att förvåna mig över hur illa man kan påverka sina barn. Detta är ju hjärntvätt på högsta nivå.

Milina

Inte okej!

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Visst är han :)

Barn ska va barn! så jag tycker inte det är okej!

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vet inte vad jag tycker om det där, alla har ju sina åsikter. Om Poppy gillar såna saker (självklart tar hon efter sin mamma...) så är det inga fel med det. Finns många som opererar brösten osv. Och att få det i för tidig present är väl bara bra, slipper hon betala själv om hon skulle vilja göra det. Men att vara 7 år vet jag inte riktigt om jag gillar...

Svar: Tack! Jag vet faktiskt inte... Gina Tricot tror jag :)

Svar: Ja men jag tycker det är bra att du har din åsikt och står för den! :)
Rebeckham

Julia

åh stackars barn!!

Madeleine

jag är ju en person som vanligt vis är väldigt för att man ska få ska få genomgå plastikoperationer om man vill. men vissa saker ska hållas undan barn! hon är på tok för ung för att veta vad som är rätt för henne. plastikoperationer ska finnas för dom som absolut känner att dom behöver det. jag kan ju tycka att ge bort en plastikoperation är lite som att bjuda in till ett dåligt självförtroende för barnet.

men intressant inlägg :D

Madelene

Absolut inte okej !
Då kan jag tycka att hon i så fall skulle ha fått det när hon var så pass gammal, om hon då fortfarande vill ha det.

Men att vilja ha det när man är 7 år är kanske lite väl...

e l i n ♡

Nej, usch.. det är hemskt! När man är sju år borde man ju leka med dockor och hoppa i vattenpölar typ.. inte fundera på plastikoperationer och poledancing.. Det är helt sjukt!

- Tack så mycket! Är riktigt nöjd eftersom det där var första gången jag testade! :)

jessica

Det där är inget annat än sjukt. Vissa borde inte ha barn.

tackar! :D

Olivia Magnusson

men gud!! Detta är ju sinnesjukt!!

sv: åh tack :)
kramis♥

Sara Ekman

Bara sjukt, stackars barn :(

snie.blogg.se

usch va sur man blir när man läser sånt här!! helt sjukt!

Nelly

Det är verkligen inte okej! :O

Emme

Alltså fy, fattar inte hur människan tänker..

SV: Haha, ganska trevligt faktiskt..! :)

mirre

Tycker de är hemskt!!

sannas rum

Fyfan vad vidrigt! (ursäkta svordomen, men jag blir riktigt förbannad!)

isabella

Jag tycker det är hemskt att hon gör så..förstår inte vad hon tänker med! Så jag tycker verkligen inte det är okej :P

Janina

Käre nån... Haha tyvärr måste det finnas folk till allt.
Men jag tycker big no to that asså.
Okej om dottern vill förstora sen när hon är äldre, och att hon får det i present då. Men att få det nu, nä...

Madeleine Jonsson

Det är fruktansvärt sjukt, hon förstör verkligen sin dotter :/

Moa

SV: Tack, hoppas verkligen att jag är på bättringsvägen! :)

Förstår mig inte på mammor som ger sånt till sina barn... Sjukt :/

Emelie

Såg en dokumentär om detta, det var så absurt.. varför skulle man ge sin 7åriga dotter det i present? Även om hon nu frågat om det..

Emelie T

Stört.

Louise

Jätte intressant inlägg. Men fy vad hemskt att ge henne den presenten. Då kan hon väl åtminstone ge den lite närmare 16 års dagen om hon ändå måste. Fruktansvärt.

Tess

Usch, vad ledsen jag blir. Jag tycker verkligen inte att det är okej :(

Rebecka

Helt sjukt!

B R O W N S U G A R

Gud så tragiskt

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback