Att tolka sina drömmar

Tycker det är väldigt intressant det här med drömmar. Jag drömmer ofta om väldigt konstiga saker, och undrar vart allt kommer ifrån. Varför drömde jag om just det här? Mina drömmar handlar ofta om döden, katastrofer eller otrohet. Mycket mardrömmar med andra ord! 
 
 
Har tidigare försökt googla lite på hur man ska tolka sina drömmar. Och det är oerhört intressant för det stämmer ofta in med mitt verkliga liv. Så jag avspeglar mina innersta känslor i mina drömmar.. Om jag te x drömmer om tsunami (som jag gjort ett flertal ggr) så kan det betyda att jag känner mig överväldigad/översvämmad med känslor som jag inte kan kontrollera till fullo och är alltså rädd att "spolas iväg". Förstår ni hur jag menar?
 
 
Vill gärna lära mig mer om drömtolkning! Någon annan som känner likadant?





Emelie T

Ja, jag förstår. Ibland kan jag verkligen koppla mina konstiga drömmar till min vardag. Se vissa samband och förstå att det är ett uttryck för hur jag känner. Fast ibland tror jag bara att min hjärna spinner loss totalt när jag sover för vissa drömmar är bara för sjuka för att ens passa in i någons verklighet! Haha! Men det är helt klart intressant det där med drömmar. :)

sv: Ja, det är ett riktigt häftigt ställe! :D

Tove

JAG ÄLSKAR DIN HEADER BABE!!!

Milina

Jag drömmer nästan varje natt

Bea

Fin header!

jossan

USch, hemskt med mardrömmar, när man väl drömmer liksom :(
Tycker ändå att det är ganska intressant med drömtolkning, varför man drömmer som man gör liksom! :)

sv: Okej, men det är lugnt! Kolla in i mitt kommentarsfält nu så kanske du hittar några träningslåtar som någon kanske kommenterat!:D

aina [fotoblogg]

Jättefin blogg du har :)

Malin

Eller hur.. :)

jag drömmer väldigt ofta. Men inte så mycket mardrömmar.

allt bra med dig?

Amanda [SPONTAN]

Jag drömmer väldigt ofta mardrömmar och tycker det är sjukt intressant att försöka tyda dem :)

Dana

vill också lära mig! så sjukt coolt att kunna om sånt :)

angelica

drömtolkning är superintressant! skrev om det som projektarbete i trean och jag tycker verkligen man har användning för kunskapen om hur man tolkar sina drömmar, man lär sig mycket om sig själv! :)

Julia

tycker det är väldigt intressant! :)

Olivia Magnusson

vacker bild och jag tycker precis som du, det är också minsann fascinerande att liksom ja, drömma typ :D

sv: åh tack :D

e l i n ♡

Drömtolkning skulle vara så häftigt att kunna! Dock drömmer jag ganska sällan, men när det väl händer så brukar jag försöka fundera vad det egentligen betyder.. även om jag inte är så bra på det.. haha. Men google funkar! ;)

Sv: Tack så mkt! Kram

Sara

Riktigt kul det sista du skrev att få reda på, däremot är ju inte alla drömmar lika roliga.. :)

Sara Ekman

skulle också vilja lära mig mer om att tolka drömmar :)

Linda ♥

Visst är det härligt med drömmar, oftast iallafall ;)
Haha!

Sv; Tack så mycket =) Kram <3

tess

Tycker också det är skitintressant med drömmar! Man kan drömma så mycket konstiga saker som verkar betyda något..

Nelly

Drömmar är verkligen fascinerande :) Och vilken snygg, ny header! :D

Ellen

Känner igen mig jättemycket i det du skriver. Jag drömmer sjukt konstigt nästan varje natt. Har googlat endel och vet vad vissa basic grejer betyder. Det är spännande med drömtydning!

Johanna - A dream as model ♥

coolt och intressant ju ... :)

Aidas MakeUp

Drömtolkning är ju verkligen fascinerande! Det finns en tjej som bloggar på midnattsljus.blogg.se som skriver om liknande saker. Hon kanske kan tipsa dig om något!

Svar: tack för tipset :)
Rebeckham

Piczter

Fin blogg och header! Kolla gärna in våran blogg också :)

snie.blogg.se

usch ja jag har oxå mkt sjukt för mig om nätterna...

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Ja :)

drömtolkning har jag aldrig provat, själv kommer jag ihåg alla mina drömmar men många jag känner gör det inte :)

Michaila - träning, hälsa och studentliv

Jag drömmer också massa konstigt :P

Jennifer

Va häftigt att man kan tolka sina drömmar så, ska göra det nästa gång jag drömmer något speciellt :) Jag drömmer mest lite allt möjligt, mest av allt är det nog ändå sånt som jag tänker på väldigt mycket.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback