Insidious: chapter 2

 
Hade längtat så mycket efter premiären på Insidious 2, och nu har jag äntligen fått se den! Tycker filmen var välidigt bra faktiskt, den hängde bra ihop med första filmen och var inte alls som jag hade tänkt mig, dock har jag nog sett den första filmen lite väl många gånger. Då jag tyckte att den här inte var lika läskig. 
 
Jag hoppade till och skrek då och då under filmen, men det var inte som så att jag inte kommer kunna sova på en vecka liksom. Men det är en sevärd film om du tyckte om Insidious 1!
 
 





Emme

Har funderat ett tag på att se på ettan, men vet inte om filmen är så bra haha. Vad ger du för betyg till ettan? :)

SV: Ja jättegott! :D

Svar: Det är en sån där film som man antingen hatar eller älskar, och jag älska den! Så 5/5. :P
Rebeckham

Amanda [SPONTAN]

Åh, den måste jag se! :)

Emme

SV: Jaha okey :D Ska se den så snabbt jag bara kan ^^

Emelie

Har velat se dom där filmerna! Måste göra det nån dag nu alltså ^^

Julia

Vill se den :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback