Marky Mark

För någon vecka sedan så fick jag reda på att Mark Wahlberg (en av mina favoritskådisar) har haft en karriär inom rap & hiphop, som han förövrigt skäms över! Hahaha, och jag tyckte det var så roligt, trodde det var ett skämt! 
 
 
Men jag sökte lite efter det på youtube.. Och Ta-da, jag hittade Marky Mark, som var hans Rap namn.
Mark Wahlberg som rappare.. har fortfarande svårt att ta in detta. 





Ella Stork

haha men wtf :')

Sara Ekman

Hahaha!

Nelly

Haha, där se man..! xD

sv. Tackar :) Roligt med lite önskemål - fixar i ordning ett inlägg om det som dyker upp inom kort! :D

tess

hahah nej va häftigt! :D Hört talas om honom, hade ingen aning om den andra karriären ^^

Anonym

vilken härlig header du har! :)

Olivia Magnusson

haha, hade ingen aning om de!!

sv: åh tack :D
kramis♥

Josefine

Haha man ser inte att det är han ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback