Norrsken

När jag och Emil var ute på en nattpromenad med Bowie i förrigår så såg jag något av de häftigaste saker som jag någonsin varit med om! Ett norrsken, har så länge velat se det på riktigt, men har inte haft turen. Men just den natten fick jag se det och det var otroligt coolt! Blev jättelycklig och vill se det igen, helst varje natt! Man blir helt mållös, så vackert och lite mystiskt.
 
 
 
Tyvärr hade jag lämnat både kamera och mobil hemma, så jag fick inte chansen att fota norrskenet.
Hädanefter kommer jag ta med mig kamera varje nattpromenad, haha!
 





♫♪ sandra

åh norrsken är så fint!

Nelly

Oh, så roligt att få se norrsken! :)

Moa

Men åh vad avundsjuk jag blir! Under den tiden jag bodde i Luleå så såg jag inte ett enda :( Får helt enkelt hoppas på att det blir något nästa år!

Sofie

Norrsken är så himla cool!

Emelie T

Åh! :D Jag skulle verkligen vilja se ett jag med. Det är så fascinerande och vackert.

Emelie

Norrsken är så fint! :)

elin wahlberg

häftigt!

Louise

Häftigt!! :)

Sara Ekman

det skulle jag också vilja se :D

Josefin Norlén

Men GUD va snyggt. Åh norrsken är så häftigt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback