Övningsköra

Var ute i Antnäs idag och övningskörde för allra första gången, och det gick riktigt bra. Jag förvånade mig själv. Klarade av att köra ute på vägen, och det är första gången som jag kör överhuvudtaget. Började självklart på en tom parkering.. men sen så tyckte min "lärare" (min pojkväns pappa) att jag skulle testa köra lite på vägarna.
 
 
Helt otroligt, jag som trodde att jag aldrig någonsin skulle våga köra bil. Har varit så himla nervös. Men nu är ju det värsta över!
IM SO PROUD OVER MYSELF :'D





Nelly

Härligt! :D Ett tips är du redan nu börjar plugga teori så att du inte måste trackla den längre fram när kördelen är klar :)

Moa

Åh gud va roligt!! Jag tog mitt körkort i onsdags efter att ha tagit en intensiv på två veckor så det rekommenderar jag starkt om du vill ha körkort snabbt :) Lycka till :D

Emelie

Kör du manuell eller automat?
Och plugga samtidigt/ kör samma moment som du pluggar så fastnar det bättre! :)

Svar: Jag kör manuell! :) tack för tipset
Rebeckham

Louise

Vad kul! Säger som ovanstående, sätt igång med teorin så fort du kan =)

Emelie T

Kul! Lycka till med övningskörandet! :)

Wilma

Haha lycka till! :) Kolla gärna in min blogg om du har lust med det! ;)

Liana

Fin blogg du har! :) Och lycka till!
Sv: tack snälla! :D

Milina

Kul :)

Linnea

Vad kul att det går bra för dig med övningskörningen!

Kajsa

Jag saknar faktiskt övningskörningen. Haha :)

Celine

Inte länge kvar tills jag får börja övningsköra haha! :)
Vad kul!

e l i n ♡

Åh, vad roligt att det gick så bra första gången! :)

Julia

lycka till :)

frida christina

Så kul att köra bil!

Anita

Härligt att det gick så bra :D kram

Johanna - A dream as model ♥

Härligt att det går bra :D

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Kul att övningsköra! Själv har jag aldrig gjort det, heh. Skulle nog inte våga, är så feg av mig (aa)

Maja ♥

Vad roligt att det gick över förväntan :D Jag körde för första gången så olagligt man kan köra, hahaha. Men nu har jag kört ett par gånger och det går bättre och bättre :D Lycka till i framtiden!

- Ja, visst är hon! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback