Vad ska man ge och inte ge?

 
Det känns som att alla andra hundägare ger sina hundar lite allt möjligt inom matväg, utan att tänka på om det kan vara skadligt eller ej för hunden. Antingen är dom väldigt pålästa eller så är dom bara obrydda/ovetande. Men trots att jag har läst på om vad man inte bör ge sin hund, så är jag ändå alltid jättenoga med att kolla upp innan jag ger något. 
 
Är det bara jag som håller på så? Jag vill inte att Bowie ska bli sjuk pga att min oförsiktighet liksom. Det är inte för att vara elak.. 
 





B R O W N S U G A R

Tycker de är bra att du inte ger honom vad som helst. Djur ska ju inte äta samma saker som människor

madeleine

jag tycker det är helt rätt att vara noga med sånt! vilket samvete jag hade haft om molly blev sjuk pga vad jag stoppade i henne

Moa

Håller med! Sen vill man ju gärna ha en hund som inte tigger och då kan de va bra att inte ge hunden så mycket av sin egen mat ;)

e l i n ♡

Aw söt hund!

Sv: Tack så mycket!

Milina

Söt!

Ella Stork

sööt!

Nelly

Så bra att du är försiktig! :)

Sara Ekman

Jaa, klart man ska vara noga, vill ju inte att djuren ska bli sjuka :)

Olivia Magnusson

så söt :D

sv: hihi,det var de :D
kramis♥

Julia

söt bild! :)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vi är inte så noga med vad vi ger våran hund, men självklart ger vi ingenting vi vet är farligt, så som choklad. Han har fått olika saker till mat i hela sitt liv och aldrig haft något problem. Han får ofta rester från våran middag blandat med sin mat (inte lika mycket hundmat såklart) osv, även till frukost. Han är väldigt lyxig av sig, haha ;)

Josefine

Så fin hund :D

Alma

Så himla gullig hund! :D
sv: åh, tack! :)

tess

sv; Ja de har mycket snyggt :D

Nej men gud vilken söt!!

Sara

Åh vad fin! :D

Har ingen hund så kan tyvärr inte ge något svar på den frågan, men känns som många bara struntar i vad de ger..

Emelie T

Jag tycker att du gör helt rätt i det! Det finns så mycket som kan vara farligt för hundar som vi människor kan äta utan problem. Det kan ju vara allt ifrån att hunden har svårt att bryta ner något och blir dålig i magen till att den får en allergisk reaktion och dör. Helt klart värt att skona sin hund från sådant. :)

Väldigt söt hund förresten! ^^

Anita

Men gud så söt :D

mirre

Så söt! De är bra att du håller koll. :)

Erica

Jätte fin bild! :))

Emelie

Vilken söt bild ^^

Kajsa

så söt !!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback