Final Destination 3D


Var på bio igår igen såg på The Final Destination i 3D så vi fick såna där oerhört sexiga glasögon med.
Filmen var helt okey, jag tycker klart mycket bättre om den första filmen.
Det var första gången jag sett på en 3D film så jag var inte beredd på alla effekter liksom.
Men jag blev inte rädd precis det var bara skitnice att se på haha.

BTW så var filmen otextad så ni är förberedda på det ifall ni skulle vilja se den!
Filmen får 3/5 av mig






- say my name

hej babe! ofc kikar jag in i din blogg ..

Följ gärna min blogg genom resan

sprid gärna min blogg så alla får ta del av smarrigheterna

♥ida♥

Ååå den vill jag se! :D

Tack så jätte mycket ;D ♥ kram

DialaAmeliaSaleh

haha jag vill med se den men vågar inte, var den jätte läskig?:O

Felicia

dendär filmen har jag lust att se... var den sevärd? :)

steph

=) allt bra med dig?

Pernilla

söt blogg du har! :)

allt bra med dig ?:D

kramkram

Joanna

jättefin header:)♥

Anonym

fin blogg

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback