Terror på elm street 2010

 

Jag längtar tills den här filmen kommer ut på bio, har ju sett alla gamla 'Terror på elm street' filmerna.
Men det dåligaste med att dom gjort en remake på den här filmen är att antingen blir den jättegrym med coola effekter eller helt tvärtom! Plus att Michael bay har gjort filmen, har brukar ju överdriva ganska mycket i sina filmer (har jag märkt)

Gillar ni gamla skräckfilmer?





viccan

den verkar as bra den filmen ;O

Anonym

- haha nah gillar inte skräckfilmer :) lame!

emma.

Hej hej! :) Jag kikar i och hoppas att du har haft en bra dag! Kram ♥

Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :D

Julia<3

Fin blogg :)

jm

Glad påsk! :D

>=(

snälla stava rätt inte dåligaste sämsta....

tove

det värsta som finns :S

allt bra?

kimmi nuor.

åh gud, så fin header du har! :(

z a n n y h ♥

älskar skräckfilmer! längtar tills den där kommer ut ;D

z a n n y h ♥

eller har den kommit ut redan..? ;O har ingen koll..

Fillan<3

hej! älskar headern!<33 kan du checka in min blogg :) ska försöka få 100 komentarer! såå hjääääälp!!

loooove din blogg!

Think Pink by Fillan<3

Engla

åh den filmen måste jag se! Älskar skräckisar även om jag skriker för minsta lilla sak ^^ Synd att den är en remake bara som sagt...

melinda

Den vill jag också se :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback