Somewhere between a rock and a hard place



Nu är det bara två dagar kvar tills Erik Grönwalls nya skiva "Somewhere between a rock and a hard place" kommer ut! Har längtat jättelänge, jag kommer att få skivan försignerad, så sjukt nice!

Men jag hoppas såklart att jag kan få träffa Erik på riktigt igen och få skivan signerad ännu en gång.
Man kan lyssna på hela albumet på spotify redan nu! :D Klicka här för att lyssna





J

Väldigt fin blogg du har ;)

Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Å min spotify krånglar, typiskt....den har gjort det ett par dagar nu...?

Annars skulle jag lyssna på hela albumet!

Rebecca

finn blogg:)

Lanja -

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.lanjas.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback