Dagens fråga!



Jag har ett dilemma, jag ska på Rammstein konserten i februari!
Men jag har svårt att bestämma om jag ska ha ståplats eller sittplats?!

Det är ju antingen att köa i flera timmar ute i kylan och sedan bli ihjälklämd inne i lokalen (ståplats) ELLER att softa hemma hela dagen och sedan få sitta skönt på sin bokade plats.. Så himla svårt val, det är ju mitt i vintern!

Gör mig en tjänst och berätta vad ni tycker, STÅ ELLER SITTA?






Sara

Sitta säger jag då :)

novell blogge

Det beror på om du känner för att sitta och inte behöver vara sjukt nära utan bara ha sett de och lyssna på musiken, men om du verkligen älskar dom måstse du ju ha ståplats :)

Annika

Stå upp, helt klart.

- michelle

de beror på, om du verkligen gillar bandet så pass mycket så borde du ha ståplats, men då ska du också försöka komma så nära scenen så pass möjligt, annars borde du ta sittplats :)

Julia

Jag skulle stå. :)

andea

jag skulle tagit sittplats....meen etersom de är en rockkonsert så måste du såklart stå för känslans skull :D

Natalia

Jag skulle oxå ha svårt men om det är vinter och du har en super varm jacka kan du stå :)

e l i n

Stå! (;

M *

- STÅ!

Heidi

STÅ! :)

simone

Stå, långt fram.. känns inte så värt att gå annars (enligt mig) :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback