Top Model Sverige



Nu är det Top Model Sverige som gäller.. dags att se om alla våra Svenska bitches duger framför kameran!
Det är verkligen sjukt underhållande att se på sådana program, speciellt om det är mycket catfights, eller vad säger ni? Det är ju alltid så otroligt löjliga och onödiga saker dom bråkar om, bara för att bråka liksom.

Sibel, alltså herregud!!!?!? Måste jag ens säga mer?
Det räckte med att hon filmades en sekund, sen vill jag typ slå sönder henne, störigaste människan ever. Shit.





Fredrik

Haha jag har bara en kommentar om det där programmet : Sicket skräp ;)

Alicia

såg det också,& stör mig fett mke på SIbel :s



sötblogg! :)

joss

åh, tänkte kika på top model nu på lunchen, gillar också cat fightsen ;)

Ida

Sv: tack !



jag missade det igår, var det nånting att se ?

Emelie

Älskar det! =D

Anna

Jag tittade på Top model och det var det sämsta jag sett. Och jag känner detsamma om Isabel:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback