Visste du att jag...

 
♥ Jag brukar äta isbitar som om de vore godis!
 
♥ Jag får panikattacker när jag badar någonstans där jag inte kan se botten.
 
♥ Jag äger bara en handväska.
 
♥ Jag hatar när man skriver ett blogginlägg och sista ordet i en mening hamnar på en ny rad.. Så himla fult, får damp på sånt!





Carro

isbitar som godis? :P om man ändå nöjde sig med det när man var gottesugen! hehe

carro

oj, isbitar:) hehe ja de kan man ju oxå ha som godis..itne så onyttigt:)

hilda fromm - tecknar

Nu har du chansen att vinna ett tecknat porträtt av andingen dig, en vän eller kanske motsvarande!
Gå in på bloggen och var med du också!
Här: http://hildafromm.blogg.se/2012/july/tecknat-portratt.html

Elin

ISBITAR <33

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback