Iron Man 3

 
Det var premiär för Iron Man 3 igår, och vi var på plats för att se den! Har inget dåligt att säga om filmen förutom att det verkar som att detta kommer vara den sista Iron Man filmen, ever. Vilket är lite småtråkigt. Jag älskar Robert Downey Jr, han är så jäkla rolig och duktig skådis. Hans personlighet i filmen är grym! Tveksamt om jag hade gillat Iron Man om dom hade haft en annan skådespelare faktiskt. Han gör filmen.
 
Jag rekommenderar denna filmen starkt.





Paulicious

Jättefin blogg! Titta gärna in på min nya blogg och lämna en liten kommentar så blir jag glad! Kram :)

isabella

är filmen bättre än de andra två?

kaffehörnan

Trevligt med så fin betyg

lydiamolins.blogg.se

Har funderat på att se den filmen! Har du några speciella fredags planer? :)

Malin Wederberg

Vi ska nog se den nästa helg :)

Olivia Magnusson

Åh de är så kul att kolla på bio när den är toppenbra!

sv: åh ja verkligen :D
kramis ♥

Kajsa Johansson

vad roligt att du tyckte att den var så bra :)

Sara Ekman

Najs, den kanske man skulle se då! :)

Anita

Åh, den ska jag se på imorgon =)

Sofia

nice :D

Natalie Salazar

oj va bra betyg! måste nästan se den men jag är mer en batman tjej :D

Angelica

Inte min smak av film, för mycket sience fiction. Är sängliggande periodvis, fruktansvärda spänningar i nacken. Som resulterar till smärta, jätte ont i skallen o käkarna. Testat allt jag kan komma på dom senaste 15 åren. Sjukgymnastik, akupunktur, bettskena, samtal, yoga osv. Men nu ger jag upp, bokat tid på en salong jag är stammis på för att spruta in botox i käkmusklerna. Hört massa om det och hoppas att det funkar på mig. Fy vad negativ denna komentaren blev. Allt bra med dig? Några roliga planer för sommaren? Resa? Jag är tyvärr studerande och har en valp, så det blir ingen resa för mig i år. Så hoppas på en bra svensk sommar med sol o värme :)

Meg

Kul med filmtips :)

lina

bra tips:)

mlie

ohh jga måste se den!!

Karin O

Den vill jag verkligen se!

Angelica

Ha en fortsatt trevlig helg. Kram på dig.

Amanda

Vill med se den :D

Ellen

Har aldrig sett någon av de filmerna faktiskt.
sv: Tack så mycket :)

△ ida.

åh måste se den! såg även att du hade en kategori med Shia, heheheh, han är världens snyggaste precis efter min älskling paul wesley, eller de kanske ligger samma, har ingen aning hahah, men har gillat shia sen ja, hahah vet inte när men tror det startade 2009-2010, så det är ju ett tag ;) men just nu så är det mer paul, för paul är ju bara kaslglakfnakfaj :'DDDD
sv; hihi, visst är hon söt! c:

Sofia

jättebra film ju!

Sara - Hold on be strong

åh borde se den :D
sv: jaa verkligen!! :)
kram

anna

kul med bio :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback