Glossybox

Min allra första Glossybox fick jag hem för några dagar sedan, men har inte kunnat blogga om den förens nu! Jag har längtat efter boxen med spänning och jag blev faktiskt besviken av innehållet, fanns nästan ingenting som intresserade mig. Hoppas på bättre nästa månad!
 
Februaris Glossybox innehöll:





Isabelle Ewerlöf

Åh jag är sugen på glossy box också, är det värt tycker du?

Catta

Fick samma grejer i min ;) Swedish therapy oil var riktigt bra måste jag säga men modelco cheek & lip tint var värdelös!

Caroline

Ååååh :D

LORISSA LOVEBOMB

Jag prenumererade på glossybox förut, det var ljuvligt. Nu saknar jag det lite :)

Kaffehörnan

En fråga. Ingår de att man ska blogga om det? El de får man själv bestämma

Svar: Nej nej man får välja själv om man vill blogga om det eller ej. Men det är ju altid kul om man inte har nåt speciellt att skriva och sen får man sk. Glossydots om man skriver om boxen,.som man sedan kan använda när man samlat ihop tillräckligt :)
Rebeckham

Sofia

fick också min här om dagen :D

Lina

Åååhh vilken fin shiba! Är den din? Jag älskar rasen och har själv planer på att skaffa en :) De är helt underbara!

kkaffehörnan

De verkar blivit megastort

sara

Kul att få hem sådant varje månad :)

Matilda Wikblom

Åh glossybox verkar super! :)

Julia

åh vill börja prenumera på det där men kan man själv bestämma hur många månader man vill ha eller måste man välja typ 6månader eller nåt sånt haha?:)

Jonna

Vilken fin header du har! Hoppas du får en fin kväll :)

Nelly

Trist att du blev besviken :/

Louise

Vad trist att du blev besviken, hoppas det blir bättre nästa gång!

Becka [fotoblogg]

Åh så fint. Kul! 

viktoria

va roligt att få hem en sån box :)

Carmela

Nice :) 

Filippa & Talia

Hoppas du får en bra fortsatt dag!

Rebecca

Vilka fina saker:) Hur mycket kostar det glossyboxen?:)

Svar: Det kostar 139kr i månaden :)
Rebeckham

Kajsa Johansson

Vad roligt!! :)

Julia

Vad kul :D

Elin

kul :D

Isabelle

Åh, skulle också vilja få en glossybox varje månad (;
Synd att du blev besviken, hoppas det blir något bättre nästa månad då! :)

Linnea

Jätte fin blogg!
Allt bra? :)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Jag har det där torrschampot fast med kokosdoft. Älskar det!

E

Synd att det inte fanns så mycket som intresserade dig i glossyboxen. Men det kanske det gör nästa gång. :)

Hanna

Är glossboxen bra annars? Är lite sugen på att skaffa det så):

Charlotte Andersson

Jag är lite sugen på att skaffa en Glossybox jag också, är det värt pengarna tycker du? Brukar det vara bra produkter annars? :)

Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilka bra produkter det var denna gång! Ska nog också börja prenumerera så småningom :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback