Dota2

 
Det är helt sick vad mycket vi nöter Dota2 just nu, sitter uppe hela nätter ibland. Tiden bara flyger iväg! Väldigt bra att spelet är gratis också. Inte bra att man somnar på kurserna på miroi dock.. haha. Men sånt är livet! 
 
Har ni inte testat att spela Dota2 så tycker jag att ni ska ladda ner det, om ni gillar spel dvs. Det är värt! Hihi
Roligast när man kan spela med sina kompisar också, då spelet är online!





Natalie

Hm, vad handlar Dota om och vad går det ut på osv? :/ Hittade ingen bra förklaring på google.. aldrig hört om det innan nämligen :(

Svar: Ja absolut, älskar smoothie! :)
kramis

Sofie

Ha en fin kväll:)

Olivia Magnusson - Drömmen mot att bli fotograf

Haha har försökt spela alla sånna möjliga spel, men jag är verkligen urkass..

snie.blogg.se

jag har aldrig varit ett fan av spel :P

Louise

Jag är så sugen på att börja spela, en jag är så värdelös på det så jag tappar intresset. Är tillsammans med en gamer, så vore perfektt om jag hittade något spel jag verkligen vill testa och fastnar vid, men det verkar störtomöjlig. :p

Natalie

Svar: Hahaha, smart! Det verkar ju kul! ;)

sanna♦

älskar bakgrunden;D

Emelie

Jag suger på spel, bäst att hålla mig borta. Men bilden var snygg i alla fall, haha.

caroline

NIce :)

Anna

Kanske ska prova haha ♡

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback