Ronny & Ragge återförenas!

 
Fick reda på en grym nyhet idag, och det är att Ronny och Ragge (Peter Settman och Fredde Granberg) ska återförenas och komma upp med en ny komediserie! Det har även diskuterats att grabbarna eventuellt ska göra en långfilm om Ronny och Ragge, men det är inget som är bestämt.
 
Men en ny serie ska iallafall komma! Jag ser verkligen fram emot det, dom är ju lite av mina barndomsidoler! Haha <3 





Moa

hahah åh vad kul! Sv; Ja det finns ju sjukt många bilder!

Malin

haha åå va kul!

linnea

haha kul :D

Nelly

Haha, spännande ^^

B R O W N S U G A R

haha kan ju bli skoj ;D

caroline

Grymt! :D

Celine

Nej lägg av vad coolt! Haha :D

Kajsa Johansson

nemen vad roligt!! :D

aliciaholmström´

sv: Jasså? Ja visst luktar den gudomligt!!
Nej men gud vad kul att dom ska göra en komedifilm, har höga förhoppningar så hoppas den når upp till dom! Fin blogg btw! Kram :)

Jasmine Lundvall

Haha är det sant??! Har så många roliga minnen då jag härmade dom när jag var liten, haha

HJJONSSON

Fan vad bra!! :D

PS. Jag har ny tävling i bloggen där du kan vinna valfritt skin, kika in bloggen du! Ha en bra tisdagkväll du! :D

Amanda [SPONTAN]

Nej vad roligt!

♫♪ sandra - en musikblogg

men gud så underbart!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback